نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

حضور و ظهور...

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۰۶ ب.ظ

حضور و ظهور هم قافیه ای زیبا

و آرزوی و دعاییست که نمیدانم

غریب  یا قریب...

نظرات  (۷)

میگفت معرفت حضور بخواه
ظهور حتمی است...

یا غریبٍ قریب...
انشاالله قـــریب باشد ...
اول و آخر عشق ها خودتی
واسه من تموم دنیا خودتی
برای یوسف جایی پیدا نمیشه
وقتی که یوسف زهرا خودتی
من ازت یه خواب ببینم بسمه
توی خواب تو رو ببینم بسمه

یا مهدی ادرکنی...
غریب...
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • خودمان غریب هستیم یا قریب ؟ این ماییم که باید برگردیم !
    سلام

    من به تازگی وبلاگی با عنوان""میراث فاطمی"" راه اندازی کرده ام

    و از شما دعوت میکنم تا به وب من سربزنید و نظرتون رو در رابطه با قالب و اینکه چگونه مطلبی مخاطب پسند تر است بگویید.

    اگر هم تمایل دارید میتوانیم تبادل لینک داشته باشیم

    ::منتظر حضور و نظرات یاری کنندتون هستم::

    :یا حق ::

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
  • یاوران مهدی(عج)
  • سلام دوست همسنرگم وبلاگ پرمحتوایی داری اجرت با آقا من که خیل اتفاده کردم میخواستم بگم اگه مایلی تو انجمن ماهم که درباره امام زمان (عج)-مهدویت -اسلام -فراماسونری و...هستش فعالیت داشته باشی وحضورت بهره ببریم درضمن اگر وقت داشتی باشی انجمن مدیر فعال هم جذب میکنه میتونی مدیر بشی تو انجمن برای اینکار با ایمیل زیر تماس بگیر:peymanqandy@gmail.comیا به سایت مراجعه کن وبا من در ارتباط باش(نام کاربریم:peyman1390)هستشwww.y-m.irانجمن یاوران مهدی -عجحتم یه سر بزن به انجمن
  • یاوران مهدی(عج)
  • سلام دوست همسنرگم وبلاگ پرمحتوایی داری اجرت با آقا من که خیل اتفاده کردم میخواستم بگم اگه مایلی تو انجمن ماهم که درباره امام زمان (عج)-مهدویت -اسلام -فراماسونری و...هستش فعالیت داشته باشی وحضورت بهره ببریم درضمن اگر وقت داشتی باشی انجمن مدیر فعال هم جذب میکنه میتونی مدیر بشی تو انجمن برای اینکار با ایمیل زیر تماس بگیر:peymanqandy@gmail.comیا به سایت مراجعه کن وبا من در ارتباط باش(نام کاربریم:peyman1390)هستشwww.y-m.irانجمن یاوران مهدی -عجحتم یه سر بزن به انجمن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی