نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

مادرم!آماده ام کن...

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۶ ب.ظ
هر طفلی را مادرش آماده مهمانی می کند.

مهمانی خداست؛

مادرم آماده شدن ما دست توست...

یا زهرا..

نظرات  (۹)

یا مادر...
یا زهرا ...
سلام ...
ختم قرانم را هدیه کردم به مادرم ...
همیشه مادر ! یک بار هم فرزند ...
السلام علیک یا فاطمه الزهرا..
  • مصباح الهدی
  • یا اماه ...
    دستمان بگیر تا گم نشویم در هیاهوی این دنیا ...
    درست مثل من که دارم فرزندم رو برای نوکری اقا اماده میکنم ...
    اگر لیاقت داشته باشم البته !!!
    دلم میخواد سالم باشه و صالح باشه ... تو این روزا از خدا بخواین برام !!!
    آه مادرم ..
    اللهم رب شهر رمضان.....
  • خداحافظ رفیق
  • به سال ندهم دهه محرم را...
    یاد این جمله از سید شهدای اهل قلم افتادم
    زندگی به خون وابسته است
    و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست
    و سر مبارک امام شهید بر فراز نی
    رمزی است میان خدا و عشاق ؛
    یعنی که این است بهای دیندار
    موید باشید
    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی