نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

پر دلی شکسته....

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
وقتی پر دلت شکسته باشد،

باید روی نزد شکسته بندی که خود پرهایش...

پرم کن به پای بی پری علمت

یعنی مرا وقف خود کن یا ساقی!



پ.ن1:می گویند گلدستهایی که چندیست طلا شده،دارد طلاهایش می ریزد...

پ.ن2:وقتی طوفان جنون محرم دوباره رو به وزیدن می کند،چه باید کرد؟!!

نظرات  (۶)

سلام
خودش گفت مولایم ح س ی ن...
صقا کجا دلش می خواهد پای جا پای ح س ی ن بگذارد...
گلدسته های فیروزه ای خاطر مهتاب ر ا آب ای می کند...
...
اشک...
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما...
زلال که باشی، سنگ های درونت را نشانه می روند...

سلام ....
به روز هستم ...
منتظر حضور ....
کلیک رنجه بفرمایید...

اگه تمایل به تبادل لینک دارید، لینک بفرمایید با نام رنگ خدایے و بفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم؟

وب زیبایی دارید ...
موفق باشید ....
مگر می شود؟نه...نه...امکان ندارد
خدا باشد و کربلایش نباشد
خدایی که داروندارش "ح س ی ن" است
مگر می شود خون بهایش نباشد

{شعر از آقای لطیفیان می باشد}
  • دیوونه غربتی!
  • کعبه ام من حرم ایزد منان به کفم
    من از این منسب والا همه دم در شعفم

    کعبه ام، لیک خودم عاشق شهر نجفم
    چون علی(علیه السلام) گوهر من بود من او را صدفم

    حاجیان کوی من و من که به کوی علی(علیه السلام) ام
    سرخوشم چون که خودم حاجی روی علی(علیه السلام) ام

    سلام علیکم
    سالروز ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام بر شما میارک باد.
    دعا بفرمائید.
  • دیوونه غربتی!
  • مگر نه اینکه در هوای طوفانی نفس کشیدن سخت است!؟
    پس چرا من در این طوفانسرای دلت، راحته راحت نفس می کشم؟؟؟؟
    به بازوی ستبر تو بوسه زهراست
    غیور سر شـکسته ِ علقمه
    عباس ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی