نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

قدر بدانیم..

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
امشب را باید قدر بدانیم:

شب شهادت امام هادی(ع)

لیلة الرغائب

شب جمعه

شب زیارتی ارباب، ح س ی ن...

                          


پ.ن:تا طور کشانده ای عصا می خواهم،یک تذکره کرب و بلا می خواهم ...

نظرات  (۳)

گفتم چشمم، گفت به راهش می دار
گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل
گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار

«ابوسعید ابوالخیر»
  • دختری همنام مادر پهلو شکسته
  • حرم مولا دعایتان کردم...
    پاسخ:
    ...
    می کشی مرا الف مرّتین...
    سلام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی