نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

من نمی توانم ح س ی ن...

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ
من نمی توانم ح س ی ن...

نمی توانم ز غم ت فریاد بر نیاورم،نمی توانم با فکر نفس نفس زدن ت از  تپش های قلبم بکاهم...نمی توانم از غم دردانه ت ضجه نزنم،نمی توانم ذکر ای آرام جانم را بشنوم و آرام بگیرم،نمی توانم پای چل چلی کردن بازگشتگان از حرم ت لب به سخن باز کنم،نمی توانم عطر مُشک حریم ت را بو کنم،نمی توانم جا ماندنم را در خیل مجانین ت ببینم،نمی توانم بر مُهر حرم ساقی ت نماز بخوانم ،نمی توانم ذکر امیری ح س ی ن را زمزمه نکنم،نمی توانم از جذبه سینه زنی ناگهانی در حرمی فرار کنم،نمی توانم با دیدن گنبدهای طلایی به یاد گنبد ت آه نکشم،نمی توانم دوری کربلا ت را تحمل کنم...

ح س ی ن بی تو نمی توانم...

نمی توانم...

ح س ی ن ، هوای وطنم،حرم ت آرزوست...

           



پ.ن:وقنی دوستان و آشنایان، هرکدامشان می آیند و می گویند:کربلا رفتند یا در خواب دیدن یا...،و تو جا مانده ای،دگر چه می توانی بکنی؟!!!!

پ.ن 2:بَدان نیز همچنان دل دارند...

پ.ن3:همه گنبد های طلایی برایت بوی ح س ی ن دارند..

پ.ن4:دلم خون می خواهد،سرزمین خون و...


نظرات  (۱۸)

.

هـــوای ِ وطنـــــم ... هـــــوای ِ شهر ِ مادریم آرزوست ...
پاسخ:
آرزوست ح س ی ن ...
غروب می شود و بغض ها گلوگیرند ...
روزی فرا رسد که به جرم ِ جنون ِعشق
ما را به کربلای ِ تو تبعید می کنند ...
باز گردد عاقبت این در ...
رو نماید یار ِ سیمین بر ...
کربلا برای دیدنت چشم انتظارم
همه لحظه لحظه ها را میشمارم ...
نمی توانم دوری کربلا ت را تحمل کنم...
آه همه نفس ها کربلا...کربلا
آه
بی قرار تو ام و در دلِ
تنگم
گله هاست..
آه
بی تاب شدن عادتِ کم حوصله هاست...
سر من خاک کف پای تو و ....
سلام
اگر کسی بگوید خواب ک ر ب و ب ل ا ی 61 هجری را دید چه؟
زنده ماندتان عجیب است؟!
و اگر کسی بگوید خواب حرم ضامن را دیده چه؟از آن خواب های کبوترانه!
دوستی 3 خرداد عازم است پیغامتان را می رسانم به میزبانش...
التماس دعا
یاعلی
پرسید: از اینجا تا کربلا چقدر راه است؟
گفت: آنقدر که بگویی "السلام علیک یا اباعبدالله"
.
.
.
"فاصله" در قاموس "اشتیاق" بی معناست.
بگذار بسوزی...
بگذار شعله‌ور شوی و آتش بگیری...
بگذار خاکستر بروی در کویش. . .
بگذار ذره ذره‌ات هوای حرم را نفس بکشد...
بگذار بسوزی. . .
جـــــــــــــــــــــــــانـــــــــــــــــــم فـــــــــــــــــــــدای امـــــــــــــــــــــــام نـــــــــــــــــــقی ع


با سلام..

من با این مطلب به روز هستم:

رائفی پور : هولوکاست یا کشتار ۹ میلیونی ایرانیان !


دوست دارم نظر شما رو هم در این مورد مطلع بشم..

منتظرتون هستم..

یا علی
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما...
  • آفتاب مهربانی
  • سلام دوست من منم با یه سوال به روزم از شما دعوت میکنم که تشریف بیارین و نظرتون رو راجع به اون بنویسید.
    در عرشه ی سفینه ات ای نوح کربلا

    جایی برای آدم دل شکسته هست؟!
  • زهرا خانوم
  • واقعا بی ح س ی ن (ع) زندگی کردن یک چیزی کم دارد...............

    کاش اگر خواب هم میبینیم بهمون نگن دل شکستی برو اول اونو درستش کن.........
    اینجوری دیوانه میشی...

    التماس دعا
    پاسخ:
    خیلی محتاجم
    حکایت منِ در مشت روزگار دچار
    پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست .
    سلام الغریب....
    این الغریب شما ما را یاد چیز هایی می اندازد که نباید ...
    قطره قطره ی وبلاگتان سوز دارد ، شمیمش هم ...
    http://www.irafta.com
    پاسخی شاعرانه به اهانت به غریب سامرا .
    این صدای تپش قلبم نیست
    در حسینیه ی دل ...
    پاسخ:
    این حسینیه گر سوز و آه وشمیم خونی دارد از صاحبانش است و هرچه ...دارد از بنده
    سلام
    آقای غریب
    این التماس دعا برای؟
    پای رفیق من ...
    یک پا برای پیدا کردن...
    سر من خاک کف پای تو و ...
    پاسخ:
    اشک...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی