نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

صاحب کبوتران...

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۱۲ ق.ظ
گفتم به عاشقی که گدایی چه سان کند؟

گفتا برو مترس بگو یا ابا الجواد...

...

هشتمین مراد!!!

ضمانتی میخواهم...

                            

همیشه به کویت سر ارادت ماست...


پ.ن:نمیدانی چه کنی، وقتی در حرم احساس می کنی،رئوفی عزادار مادر است...

پ.ن2:خیلی التماس دعا دارم؛خیلی...


نظرات  (۲۲)

یا امام رضا...
سلام
ما خیلی التماس دعا داریم ...
پابوس امام رضا علیه السلام دیگر چه می خواهید ؟
خدا انقدر دوستتان دارد که نمیگذارد کمی از وقتتان چون ما به بطالت بگذرد ... لایقید دیگر ... خوش به سعادتتان ...
چه عکس قشنگی خودتان گرفتید ؟

بی زحمت یه زیارت امین الله به نیت پدر و مادرم حالا که انجا هستید بخوانید اجرکم عندالله ...
یک پنجره فولاد دلم تنگ توست....
ما را کبوترانه وفادار کرده است ...
یا امام رئوفم! رو سیاهیم را به سپیدی قلب پاکت ببخشای به حق جوادت...
سلام
زائر امام رضایی؟
خیلی التماس دعا رفیق
و محتاجیم.
یاعلی
پاسخ:
وهمچنین...
سلام ما رو هم برسونید ...این دل تنگم


دلی که جز تو در آن خانه می کند دل نیست
شبیه دل بُـوَد و غیر تکه ای گل نیست
الا سفینه ی نوحم بگیر دست مرا
در این تلاطم دریا امید ساحل نیست
گنـاه سدّ رسیدن به کوی جانان است
کسی که یاد تو باشد ز دوست غافل نیست
دلی که خانه ی محبوب می شود دیگر
بـرای عرض ارادت به غیر مایل نیست

تمنای دعا
.
سلام و رحمت الله

زیارتتون قبول ...

انشاالله حاجتتون روا بشه ... مارو هم دعا کنید .
آخ که چقدر دلم تنگ امام رضاست.دلم میخواد سرم رو بذارم روی دیوار حرمش و های های گریه کنم برای خودم ...

خیلی التماس دعا ..
  • متولد ماه مهر
  • آخ امام رضـــــــا ..چقدر محتاج یه نگاهتــــــــم.....
    بسم الله...
    خیلی خوشحال شدم یاد کردین ...
    خوشا به سعادتان

    تمنای دعای فراوان
    ادم ک ِ بی اعتبار می شود، دلش می خواهد یکی ضامنش شود ..
    کبوتر پر،
    دلم پر ..

    التماس ِ دع ا
  • دختری همنام مادر پهلو شکسته...
  • چقدر میخواهمت مولا...
  • دختری همنام مادر پهلو شکسته...
  • اواسط خرداد که میرسد بر زمین همین عکس انسانهایی به عبادت پروردگارشان مشغول میشوند...اعتکاف در مسجد گوهرشاد را گویمت...
    چقدر دلتنگشم ...
    ایها الامام الرئوف ...
    . . .
    خیلی قشنگ مینویسید خــــــــیلی ..
    یا امام رضا ...
    از مرگ نمیترسم من فقط نگرانم که درشلوغی آن دنیا مارم را پیدا نکنم .... !
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • من دیوونه ی این صحنه م....
    سلام
    رفیق اهل دل...
    عیدت مبارک...
    روز مادرتون مبارک...
    راستی این نوای وبلاگ خیلی خیلی تاثیر گذاره! گویندش آقای جلیلونده؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی