نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

جا مانده ام،چه کنم...

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۴۴ ب.ظ
امسال قبل عید،نه کربلایم جور شد... ح س ی ن!

نه سوریه... زینب!

نه خادمی شهدا...حاج همت!

نه خادمی جمکران...مهدیا!

پس من چه کنم!!!...

همه امیدم به حریم رئوف است....    



پ.ن:امسال سخت ترین پایان سال و شروع سال را دارم...

دعا می خواهم...

نظرات  (۱۱)

سلام
حریم رئوف هیچکس را دست خالی باز نمی گرداند!
ان شاءا... نصیبتان شود.
دعا کنید ما هم ان شاءا... بعد عید 91 زائر شویم امام رئوف را...
پ.ن.:امسال سخت ترین پایان سال را داشتم ان شاءا... شروع سال خوبی داشته باشم و باشیم...
ان شاءا... شما هم احسن حال باشد برایتان...
هر چند تا مهدی نیاید احسن حالی نیست.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
گر توفیقی شد چشم دعاگو خواهم بود...
سلام
هرچند که ما را لیاقتی نیست که محبین الح س ی ن را دعا کنیم.
چَشم و محتاج دعایتانیم.
یاعلی
حــسیــن جـــان

سائــــل و سینه زنــــے

سیب ، سحـــر ، سوره فجـــــر ، ســـــوز ِ دل

بهــــر عـــــزاے ِ تو دمــــادم داریم .

هفت سین ِ کرمت جور همیـــــشه آقا ؛

ما فقط یک " سفــــر ِ کــرببــلا " کمـ داریمـ .

سلام و رحمت الله ...

آه از سفر کرببلا ؛ فقط آه ...
سلام
شما هم که حرف منو زدید....منم جا موندم!!!
ممنون از حضورتون
یا علی
انشاءالله که جور میشه و میرین ...
پاسخ:
انشالله...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • دعای ما بالا نمی رود رفیق! همین پایین میماند....
    پاسخ:
    شما دعا کن بقیه اش...
  • سربازسایبری ولایت
  • سلام الهم عجل لویک الفرج وبلاگ بسیارعاطفی وعالی داریدانشالله همیشه درمصائب اهل بیت گریه وآه داشته باشیم
    حرف ِ من حرف ِ‌دلای بی کس ِ
    یه امام رضا دارم واسم بسه ...

  • مصباح الهدی
  • هر چه خدا خواست
    همان می شود...
    گفتی رئوف و دلم بردی همان جا ...
    جایش بماند...
    قلبم چال شده همان جاست.
    ..بهشت نصیبتات..
    بهشت الرضا
    بارها بارها...
    عکس......
    ...
    ..
    .
    بگذار چیزی نگویم..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی