نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

عشق با تو...

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ
مهدیا!

عشق بی تو یعنی سراب...

اما با تو یعنی تازه سرِِ آب...



--------------------------------------------------------

پ.ن:دلم می خواهد دوباره روضه بنویسم...

نظرات  (۵)

سلام
یه لحظه، فقط یه لحطه فکر کنین که امشب آخرین شب جمعه سال نوده
و هنوز منتظریم......................
چقدر بی لیاقتیم
چقــــــــــــــــــــدر...........!


الهی به حق زینب کبری (س)
عجل لولیک الفرج
در روزگار ما تو بیابان نشین شدی
خاکم به سر از اینکه دل ما حیا نکرد
توبه از اینکه این دل بی بند و بار ما
جایی برای آمدن یار وا نکرد
سلام
من هاجر نمی شوم این بار برای سراب های بی تو...
اما رُباب هم...نه!
اصلاً تو می آیی که دریا بگشایی به روی ماهی کوچک ح س ی ن...
دلم گرفت این پست را خواندم...
خدا برایتان دو چندان کند صوابش را...
السلام علیک یا طفل الرضیع
.
از دل ما سراغ بگیرید که همیشه طالب روضه ست ...

اصلا انگار دنبال بهانه می گردد .

همین نوشته تان امشب مارا بس بود! برای من که یک دل سیر روضه داشت ...

اصلا شما بگو آب ... خودش دنیایی ست از روضه !

حالا که این روزها ماهی قرمز همـــ ....

دعا ...

پاسخ:
آتش می زند...
عشق
بر دل ها شهامت می دهد
عاشق ِ جان داده را جان می دهد
.
.
روضه ات را من خواندم
باقی اش را می شنوی ...!؟
پاسخ:
عشق لیلی را هم مجنون می کند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی