نای دل

ای کاش بین هفتاد و سر،سری بود مرا...

آخرین مطالب
پیوندها

با جمعه شبت چه کنم...

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۳۱ ب.ظ
و دوباره قصه تکراری و تلخ هذا یوم الجمعه...

نیامدی...

با جمعه شبت چه کنم...

مهدیا!

نظرات  (۱۱)

**سلام دوست عزیزم خسته نباشی
پست های بسیار زیبا و باحالی داری
به سایت من هم سر بزن
اگه تمایل به تبادل لینک داشتی بگو
پیروز و سربلند باشی **
  • زهرا خانوم
  • باز هم جمعه های تنهایی....
    و
    با این بغض ِ سنگین ...
    .
    .
    ...
    جمعه...

    وقت هبوط آدم.......
  • طلبه کوچولو
  • باز جمعه، باز انتظار و باز گوشهایی که تشنه ی شنیدن ندای انا المهدی هستند...
    دوباره باید سکوت کرد...
    سلام و یا حق!!!
    هرچند که خسته ایم از این حال …. نیا

    شرمنده اگر ندارد اشکال … نیا

    ما خط تمام نامه هامان کوفیست…

    آقای گلم زبان من لال … نیا
    بسم الله

    از خودم بدم می آید
    که عادت کرده ام
    به انتظارم
    به نیامدت
    .
    .
    بروبچ تیریپ مذهبی
    زنی یا مردی
    زدی تو کار روضه
    می خوای بگید مذهبی هستی
    حرب لمن حاربکم خامنه ای می کردی تو پستات
    خبریه
    همتون می رید یه روزی
    سلام
    خسته نباشید
    من از شما یک خواهش وتمنایی دارم
    من از شما چهار تا کلیک رنجه میخواهم
    تمنا و خواهش دارم کلیک رنجه کنید ارزش دارد
    کلیک رنجه اول:به وبلاگ من سر بزنید
    کلیک رنجه دوم:در وبلاگ حتما حتما نظر بدید
    کلیک رنجه سوم:مارو با عنوان پایگاه جامع اینترنتی راه سرخ لینک کنید
    یا علی
    کد لگوی وبلاگ مارو تو وبتون قرار بدین:
    خداحافظ
    چند هزار تا جمعه اومده و رفته و ما .....
    غافلیم غافل
    غفلت غوغا میکنه
    کجای کاریم ؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی